Kategóriák
- Újdonságok
- Akciók
- Koronavírus elleni védekezéshez
- Ajándékötletek
- Fürdőszobai eszközök, higiénia
- Szoba WC-k
- WC magasítók
- Nagy teherbírású termékek
- Vérnyomásmérők
- Vércukormérők
- Életvitelt segítő eszközök
- Felállást segítő és kényelmi fotelek
- Masszázsfotelek
- Fájdalomcsillapítás
- Hőterápiás eszközök
- Táplálékkiegészítők, vitaminok
- Actimove termékek
- Beurer termékek
- Drive Medical termékek
- Herdegen termékek
- Mobiak termékek
- Microlife termékek
- Moretti termékek
- OMRON termékek
- QMED termékek
- REBOTEC termékek
- Sundo termékek
- Thuasne termékek
- Vivamax termékek
Termékajánló
Partnereink
Online vevőszolgálat - Szállítási reklamáció
Amennyiben nem megfelelő terméket kapott, vagy a csomagban levő termék sérülten érkezett, kérjük haladéktalanul jelezze ezt felénk az űrlap kitöltésével!
Kérjük segítse az ügyintézést azzal, hogy a lehető legrészletesebben ismerteti a panasza okát, lehetőleg fényképekkel is pontosan bemutatva.
Szállítással kapcsolatos kifogásokat kérjük lehetőleg a csomag átvételét követően 24 órán belül jelezze felénk.
A futárszolgálatok 24 órát követően már nem fogadnak el reklamációt, így a szállítási sérülés ügyintézése, annak okának kiderítése nehezebbé válik.
A *- jelölt mezők kitöltése kötelező!